Monday, September 24, 2012

Telekung Ammara Collection yg CUN!!!



 Assalamualaikum wmt...

yeahhhh!!!! kali ni aku bejaya juga beli
telekung Ammara Collection ni from Bella Ammara...

kenapa aku suka gilaaa telekung ni??
lihat saja pada corak lace and warna yg disediakan..
mmg tip top!!!

than leh gunakan sbg hantaran... jeng jengg jenggg!!!

price dia pon ok.. rm144 + postage rm6

aku baru g buat payment tadi... so lega hati ni..

sebab apa kalot sgt nak beli telekung ni?
sbb dia cpt SOLD OUT!

last collection no 2...
dlm 3 hari dah sold out...
sbb dia up stock sket2...

so melepas laa aku... than...
since last week Bella Ammara updating
yg akan release collection Ammara no 3 arini..
dlm afternoon...
believe it or not.. everyday aku check FB dier..
hahahaa!

dlm few minutes dier update telekung Ammara ni td...
aku teros email for order...
than dpt reply email.. teros g buat payment!

than.......
dlm masa 3 jam je.. few colors dah sold out!
including yg kaler aku nak tu.. dh sold out!
pheww~ seb bek aku sempat beli.. kalau x mesti heartbroken lg..
heheh xP

can check out the details pasal telekung ni here-

the FB:

the blog:

so ni laa all collection Ammara no 3 yg release arini..

























 so warna yg aku beli...

BEIGE BRONZE & DUSTY GOLD

^___^

so Friday ni baru they all akan pos..
akan update disini nanti bila dah dpt...
and one of it akan digunakan utk hantaran kawen nanti..
so telekung utk hantaran kawen nnti... CHECK!
hehehee

*salam*

6 comments:

  1. mila: yupp2!!! semua cantekkk sgt!! rambang mata nak pilih..
    tp sbb pricey.. leh beli dua je laa.. wuwuwuwuw~ tp mmg legaa btoi dpt beli dah... hehehe.. Alhamdulillah ;)

    ReplyDelete
  2. kunjungan gan,bagi - bagi motivasi
    Hal mudah akan terasa sulit jika yg pertama dipikirkan adalah kata SULIT.Yakinlah bahwa kita memiliki kemampuan dan kekuatan.
    ditunggu kunjungan baliknya yaa :)

    ReplyDelete
  3. aiyok canteknyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :0

    jom singgah blog lukisancahayaphotog.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  4. Teman saya yang dari Dubai selalu terkesan dengan telekung dari Indonesia. Setiap kembali ke Dubai dia selalu membawa oleh-oleh telekung dr Indonesia. Telekung Indonesia itu
    Telekung Cantik katanya.

    ReplyDelete
  5. Mukenanya cantiknan manis

    salam kenal dari grosir mukena katun http://mukenakatun-unik.blogspot.sg/

    ReplyDelete