Thursday, February 14, 2013

Hantar Parent g airport T_T


 Assalamualaikum wmt...

yupp.... on the 6th Feb aritu...
kami satu family n sanak saudara...
g hantar my parent and tok kiah aku...
g airport... utk mengerjakan umrah...


papa from left... mama sebelah papa.. and tok kiah
yg duduk wheelchair tu...

mmg sayu n sedih sgt2... sbb nak bepisah lama dgn papa mama...
tp tabahkan hati... n ingat yg mereka pergi jauh n 12 hari tu
utk melakukan umrah.... sobs.. sobs...
sebak juga laa aku bila tokwan azan dpn pintu umah masa nak gerak keluar....




 pix atas... semua yg akan pergi umrah sekali..
diberi taklimat oleh tabung haji...
aku pon join dengar... rasa teringin sgt2 nak pergi...

pix bawah... tokwan and me...
cuba bg mood ceria jap...



 tp time nak hantar dkt pintu pelepasan tu...
jadi sebak balik dah...
uwaaaaaa~ tatahan tgk mama, papa, tok kiah mata berair...
jd semua pon sobs3x.... sayuuu gilaaa kot..
haihhhh~

than Alhamdulillah laa... mereka tiba di KLIA than lepas tu
betolak ke Jeddah jam 3.15pm..
waktu di sana awal 5 jam dari Malaysia...

mama kol aku dari sana...
mama beli sim kad dkt sana...
almost everyday mama kol aku... terubat rindu di hati~

hehehe!

mama ckp sana cantik sgt2... n cuaca x panas...
mama suruh aku pergi sana dgn faiz nanti bila duit dah cukup...
sorang dlm 6k... InsyAllah..... mmg aku teringin sgt2 nak pergi..
selepas mama kol aku tu... crita camana dkt sana smua..
hati aku rasa teringin sgt2.... nak menjejakkan kaki ke tanah suci...

bila mama otw ke Madinah pon mama kol...
nak check in hotel dkt Madinah...
than mama nampak masjidil haram dari jauh...
suara mama dah sebak...
mama ckp cantik sgt2.....

aku suruh mama doakan utk aku dkt sana..
mcm2 aku gtau mama suruh mama doakan utk aku... hehe.. 
at least mama ingat 1-2 pon dah ok..
doa seorang Ibu tambah2 dpn Kaabah... InsyaAllah org ckp
akan temakbul.... Amin....

Alhamdulillah mereka bertiga di sana sihat walafiat...
doakan mereka bertiga selamat mengerjakan umrah...
dan sihat tubuh badan n selamat segalanya
hingga pulang ke tanah air, ahad ni...

Amin.........

 x sabar sgt2 nak g amek mama papa n tok kiah dkt epot ahad ni!!
weehooo!!!!!

Lots Of Love,
Awin.





2 comments:

  1. awin, mila baca pun jadi sebakkk T____T

    ReplyDelete
  2. mila: tu laa... sedihhhh sgt2 T_T tp cuba kuatkan diri ni.. uhukkhukkhukkk~

    ReplyDelete