Thursday, April 11, 2013

my heart speaks!



Assalamualaikum wmt...

pheww~ lama x update blog...
tiba2 now rasa nak update.....
sbb bosan tgu si dia yg tgh dinner...
 si dia ckp japgi lepas dinner si dia akan call...
as usual aku dan si dia akan ckp fon every night...
sampai tetido ;))

so aku pon bukak laa blog...

baca balik post yg lama2...
WOWWW!

mmg cpt gila masa belalu!

my wedding list?

ALHAMDULILLAH!

semua goes well as plan..
byk benda dah settle...
actually semua dah setel...
kad dah siap!
pre wed gambar spt di atas...
dewan check!
inteviu kawen check!
cathering n pelamin n mekap n wedding cake : check!
semua lahhh... check!

tok kadi aku dan si dia nanti... Ustaz Hj Abdullah....
and akad nikah nanti akan di buat di Masjid USM ;))

date n tarikh semua dah update dgn tok kadi...
fuhh!! selesai semua dah persiapan..
tgu masa nak akad nikah saja nanti...
rsa nebesss gakk aku...
walopon bkn aku yg kna lafaz akad tuhh...
yg si dia yg kna lafaz akad tu nanti.. ntah laa camana... kekekee~

tp pengalaman aku paling beshh is masa aku p inteviu dkt pejabat agama...
dalam penang... nak daftar kawen... kena p inteviuu dlo..
klo u all org penang la..
mcm si dia... org perak.. x yah inteviu2 nihh...
aku ja yg kena...
gilaaa nebessss!!! mcm jantong nak tekeluaqq rsa..
ya laa.. one by one, face to face giteww..

ALHAMDULILLAH! berkat doa n izin Allah swt...
segala urusan aku dipermudahkan hingga harini...
Amin.....

dimana aku dpt soalan2 senang masa inteviu aritu hehee..
tarikh aku p inteviuu sgt laa beshh...
iaitu genap setahun dgn tarikh pertunangan aku...
8th April ;))


so dkt sini..
nak selit sikit.....
aku nak minta maaf pada org2 yg terasa/teguris dgn kata2 aku selama ni...
or aku penah buat apa2 yg x menyenangkan....
pls forgive me....
n aku MAAFKAN org2 yg
penah menyakitkan hati aku sebelum ini...
actually dh lama aku maafkan... di mana aku nak bersihkan hati
drpd perasaan2 yg x baek ni... sbb hati aku skng ni...
nak bebunga bunga jaa... mmg excited sgt2 sbb nak kawen dah ni..
ya la kann.. after 8 tahun kenal... si dia ni laa yg bakal membimbing aku..
n menjadi suami aku yg sah x lama lg.. hehehee
so perasaan teruja menanti hari bahagia tu.... mmg x leh nak cover arr!
TAK SABAQQ GILAA!! hahahah xP




so pada insan2 dkt luar sana.. sudah2 la tu nak membenci aku..

tulus ikhlas dari hati aku... aku maafkan korang... 
and aku harap korang maafkan aku juga....
klo x maafkan pon xpa.. mana leh paksa2 org maafkan kita kan..
aku hanya mampu bedoa pada Allah moga Allah akan maafkan
segala salah silap aku dkt korang selama ni...
as semua manusia tau.. nobody is perfect ;))
tak semestinya minta maaf tu kita kena bekawan balik..
bkn persahabatan yg aku pinta... tp hanya kemaafan...
*ayat jewenggg gilaaa~ heheheeee*

papon...
kena sentiasa senyum... as senyuman itu sgt manis....
bagi hati tenang n bersih dlm menempuhi
kehidupan yg akan dtg.. 
serta ambil iktibar dari tragedi lalu....
and move on....
segala yg pahit di buang.... 
yg manis dikekalkan......
yg ikhlas dan jujur kita sanjungi... 
yg membenci kita buangkan...
lastly, doakan utk aku juge ye kawan2....
moga hari yg dinanti nantikan aku dan si dia... akan
berjalan spt dirancang... and segalanya dipermudahkan oleh Allah swt..
and yg membenci aku..... x lagi membenci aku...
Amin.......



*salam*

Lots of love,
Awin.



11 comments:

  1. Awinnnnnnnnnnnnn !
    Rindunyaaaaaaaaa
    Engat sha lagi tak ?
    Bila wed ni , nak pergiiii
    Nak turun penang ,
    Nak jumpa awinnnnnnn

    ReplyDelete
  2. semoga semua berjalan lancar awin....

    ReplyDelete
  3. marisha sha:
    kenaiii n ingatt lagi laaa syg oii.....
    dh pm sha dkt FB.. tgk laa ;)
    nanti kena dtg kenduri awin ok? hehehee
    apa2 pm awin dkt fb tau.. xoxoxoo

    ReplyDelete
  4. mila:
    TQ mila syg... Amin...... ;)

    ReplyDelete
  5. ojayanie:

    TQ oja..... i love u too <3 ;)

    ReplyDelete
  6. Dah dapat , yeayyyy .
    *reply laju laju*

    ReplyDelete
  7. Salam sister..jemputlah berkunjung ke blog Hijab Valley utk melihat shawl dan tudung dari HV collection. Promosi sempena pembukaan blog ini sedang diadakan sehingga 30 mei 2013. Stok terhad.

    Terima kasih.
    ~Hijab valley~
    http://hijab-valley.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. attention please http://weeweennie-story-of-life.blogspot.com/2013/06/attention-please-followers-blog-ni-sila.html

    ReplyDelete